sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Tuuloksen Kapakanmäellä

mutta ei tanssimassa vaan koiranäyttelyssä. Tuomarina oli Juha Putkonen. Avoimessa luokassa oli 8 urosta, joista kolme sai ERIn, yksi H:n ja loput EH:n. Näin ollen olen erittäin tyytyväinen Bondin tulokseen ERI 2 SA! PU-luokassa ei tullut sijoitusta.

Olin laskenut matka-ajan oikein mutta en huomioinut sitä, että reittiohje oli epäselvä. Ajelin yli 40 kilometriä ylimääräistä ja melkein myöhästyimme. Minun oli tarkoitus olla perillä heti kahdeksan jälkeen aamulla mutta olimme paikalla viittä vaille yhdeksän, kun kehä alkoi yhdeksältä. En ehtinyt ottaa autosta mukaan mitään muuta kuin koirat ja repun, ja sitten juostiin! Onneksi kehä ei alkanut ihan ajallaan, ja sekä junnuja että nuoria uroksia oli kumpiakin kaksi. Ehdin jopa rauhoittua ja saada Bondin ja itseni valmiiksi sekä hankkia tytöille pitelijät.

Kotiinpäin ajoimme sitten tunnissa, kun menomatkaan oli mennyt tunti ja kolme varttia! Lindalla on myös nyt reikä kyljessä. Se on repinyt itsensä menomatkalla, todennäköisesti uuteen autohäkkiin, joka täytyy tarkastaa läpikotaisin ennen seuraavaa ajomatkaa ja katsoa, voiko sitä ollenkaan käyttää vai meneekö vaihtoon. Jyynin neuvon mukaan olen suihkutellut haavaa ja laittanut siihen Vetramil-voidetta, jotan onneksi oli lääkekaapissa.


Ei kommentteja:

Viron reissulla Elsalle menestystä!

Vaikka vuosi jo ehti vaihtua ja 2024 alkaa, palaan vielä viime vuoteen. Huomasin yhtäkkiä, että olen unohtanut päivittää Viron-matkamme tulo...