tiistai 17. marraskuuta 2009

Miyessa A-pentue täyttää tänään 2 vuotta!

Paljon Onnea Aslan, Papu, Aada, Riina ja Linda! :-)

Ei kommentteja:

Teinikoiria

 Aika on kiitänyt, ja pennut ovat täyttäneet jo 7 kuukautta! Ilokseni saan viestejä kaikilta ihan viikkotasolla, joten tässä hieman sisarust...