sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Saran lempilelut!

Tässä Isokani ja Sininen koira, Saran tärkein omaisuus. Linda ei näihin koske lainkaan :)

Ei kommentteja:

Teinikoiria

 Aika on kiitänyt, ja pennut ovat täyttäneet jo 7 kuukautta! Ilokseni saan viestejä kaikilta ihan viikkotasolla, joten tässä hieman sisarust...