tiistai 23. kesäkuuta 2015

Kaverikoira Sulo

Sulo sai tänään oranssin Kaverikoira-liivin sen merkiksi, että se on nyt Kennelliiton Kaverikoira virallisesti. Onnea uudelle Kaverikoiralle!

kuva: Riikka Mäki

Ei kommentteja:

Teinikoiria

 Aika on kiitänyt, ja pennut ovat täyttäneet jo 7 kuukautta! Ilokseni saan viestejä kaikilta ihan viikkotasolla, joten tässä hieman sisarust...