lauantai 29. lokakuuta 2011

Pojat 5 kk!

Lindan pojat täyttävät tänään jo viisi kuukautta ja saavuttavat pentunäyttelyihin vaadittavan alaikärajan :) Onnittelut Bondille, Debille, Sammylle ja Sulolle!

Ei kommentteja:

Teinikoiria

 Aika on kiitänyt, ja pennut ovat täyttäneet jo 7 kuukautta! Ilokseni saan viestejä kaikilta ihan viikkotasolla, joten tässä hieman sisarust...