keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Viikonloppu Vierumäellä

Viikonloppuna rentouduimme mökillä nauttien ruskasta vaihtelevassa maastossa sekä minä islanninhevosratsastuksesta. Bondi pärjäsi hienosti, aivan kuin olisi ollut ennenkin :)
Sara nauttii luonnon helmassa

Linda tahtoo uimaan!

Ja mitäs meidän piti seuraavaksi?

Hei mamma! Täällä on kivaa!

Bondi ja Linda jo menossa, Saralla hommat kesken.

Bondi ihailee järvimaisemaa.

Polulla

Vaellustalli Toresonin asukki.

Bondille tuli uni kesken kaiken.

Hereillä taas!

Rakas Sara <3

Lindan profiili

Ei kommentteja:

Teinikoiria

 Aika on kiitänyt, ja pennut ovat täyttäneet jo 7 kuukautta! Ilokseni saan viestejä kaikilta ihan viikkotasolla, joten tässä hieman sisarust...