lauantai 2. maaliskuuta 2013

Pojat näyttelyissä!

Born To Be Wild "Sammy" Liettuan voittajanäyttelyssä tänään ERI 2, tuomarina Elena Agafonova, Venäjä.

Born To Run "Bondi" Kaarinan ryhmänäyttelyssä tänään ERI 3 ja Bucket Of Love "Sulo" ERI, tuomarina Kirsten Landsverk, Norja. Kyseessä siis nuorten luokka tällä hetkellä.

Sammy on lisäksi nyt ensimmäinen kasvattini, joka on käynyt ulkomailla näyttelyssä!
Olen todella tyytyväinen poikiin, kiitos Riikka ja Jenna, sekä Suloa esittävä Jenni!

Ei kommentteja:

Teinikoiria

 Aika on kiitänyt, ja pennut ovat täyttäneet jo 7 kuukautta! Ilokseni saan viestejä kaikilta ihan viikkotasolla, joten tässä hieman sisarust...