keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Talvilomailua

Miyessa Team nauttii nyt mamman talvilomasta. Mikäs on nauttiessa, kun aurinko paistaa ja hanget hohtavat, ja pellolla saa juosta vapaana! Bondi myös poseerasi uuden kevättakkinsa kanssa. Se on Nuttunurkan designia.

Bondin uusi kevättakki
Porukka kinoksella



Tuolla menee joku!

Ei kommentteja:

Teinikoiria

 Aika on kiitänyt, ja pennut ovat täyttäneet jo 7 kuukautta! Ilokseni saan viestejä kaikilta ihan viikkotasolla, joten tässä hieman sisarust...