maanantai 26. elokuuta 2013

Kuvia Tervakosken kv. näyttelystä

Jyyni (Jaana Jyläntö) oli Tervakoskella kuvaamassa ja mekin olimme kohteena. Kiitos kuvista Jyyni!

Bondi kehässä

Bondi

Linda

Linda

Myös Riina Tuominen kuvasi näyttelyssä, kiitos Riina kuvista!

Bondi

Bondi
Linda

Linda

Ei kommentteja:

Teinikoiria

 Aika on kiitänyt, ja pennut ovat täyttäneet jo 7 kuukautta! Ilokseni saan viestejä kaikilta ihan viikkotasolla, joten tässä hieman sisarust...